Some [in]Formal Pictures

Inspired by Cido, in the middle of my leyeh-leyeh Sunday.. I crazily captured some unimportant things.. haha! But as an alien here, I just bring several important things, while the others are just being left in Indonesia.

Let's start!!!

Photo paspor

Kartu Mahasiswa

teruss.. abiiis dehhh.. tapi puspita tak habis akaaall :))

masih ada yang iniii...

.

foto smp yang selalu kugunakan untuk kartu ujian kuliah.. (biar penjaganya senyum2 laaalluuu.... hiyaaaattt tengok jawaban sebelah!!!)

berprofesi sebagai mbak mbak penjaga toko emas...

mencari kerja...

eetsss ada yang nepsong!

waktu sma.. songong gilllaakk!!! tahiti! (tuh aku selalu bawa nih strit!)

dannn.. juga yang ini.. hihihi sori bamba!!!

6 comments:

Wiratama Somiadiredja said...

mengapa kamu selalu membuka aibku puspita..........

Nita said...

bcos i love u bambaaaaaa

astried&benget said...

wakakakakakka....

tami! kau pernah gondring?

puspiiiii... next kita pejeng poto2 kecil yuukkss

Nita said...

o o... terrrooooorrrr!!!

gajah manis&baik hati said...

nit..mana rambut sontak kereteng lo itu?

lo bahas kan tuh di FD?


rambut lo kan lurus bangettttt

Nita said...

itu miiir di foto premannnn ada kok di blog inihh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
The disclose diary of mine © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects